Interviu cu Dumnezeu (Octavian Paler)

 

 

–         Ai vrea sa-mi iei un interviu, deci…zise Dumnezeu.

–         Daca ai timp…i-am raspuns.

Dumnezeu a zambit.

–         Timpul meu e eternitatea… Ce intrebari ai sa-mi pui?

–         Ce te surprinde cel mai mult la oameni?

Dumnezeu mi-a raspuns:

–         Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, iar apoi tanjesc iarasi sa fie copii;  ca isi pierd sanatatea pentru a face bani…iar apoi isi pierd banii pentru a-si recapata sanatatea. Faptul ca gandesc cu teama la viitor si nu traiesc prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul, nici viitorul; ca traiesc ca si cum n-ar muri niciodata si mor ca si cand nu ar fi trait.

Dumnezeu mi-a luat mana si am stat tacuti foarte mult timp.

Apoi am intrebat:

–         Ca parinte, care sunt cateva diun lectiile de viata pe care ai vrea sa le invete copiii tai?

–         – Sa invete ca dureaza doar cateva secunde sa deschida rani profunde in inima celor pe care ii iubesc…si ca dureaza multi ani pentru ca acestea sa se vindece; sa invete ca un om bogat nu este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai putin; sa invete ca exista oameni care ii iubesc, dar ca pur si simplu nu stiu sa-si arate sentimentele; sa invete ca doi oameni se pot uita la acelasi lucru si ca pot sa il vada in mod diferit; sa invete ca nu e suficient sa ii ierte pe ceilalti ci ca, desemenea, trebuie sa se ierte pe ei insisi.

–         Multumesc pentru timpul acordat…am zis umil. Ar mai fi ceva ce ai dori ca oamenii sa stie?

Dumnezeu m-a privit zambind si mi-a zis:

–         Doar faptul ca sunt aici, intotdeauna.

Autor: George

"Mai bine sa fii o data om decat de doua ori nimic" (Anonim)

2 thoughts on “Interviu cu Dumnezeu (Octavian Paler)”

  1. te felicit pentru k ai ales sa faci asta pentru oamenii fara speranta. Iti sunt datoare, poate cu viata. Nu stiu daca ti-am multumit vreodata, si nu stiu daca cuvintele sunt deajuns. Intr-un fel iti datorez tie ceea ce sunt, sau mai bine spus, ca mai sunt. Multumesc din suflet! si din toata inima doresc ca Dumnezeu sa iti rasplatesca faptele tale. nu conteaza cine sunt…doar un suflet care l-ai salvat!

Lasă un răspuns

