Credinţa, sursa unei vieţi schimbate

„Tânjeam să fiu fericit. Doream să fiu unul dintre cei mai fericiţi oameni de pe întregul pământul. Îmi doream şi un sens în viaţă. Căutam răspunsuri la întrebările:

  • „Cine sunt eu?”
  • „De ce mă aflu aici?”
  • „Spre ce se îndreaptă viaţa mea?”

Mai mult decât atât, îmi doream să fiu şi liber. Doream să fiu unul dintre cei mai liberi oameni din întreaga lume. Pentru mine, libertate nu însemna doar să fac ceea ce doream – toată lumea poate face asta. Pentru mine, libertate însemna să am puterea să fac ceea ce ştiam că trebuie să fac. Cei mai mulţi oameni ştiu ce trebuie să facă, dar nu au puterea să o facă. Aşa că am început să caut răspunsuri”.

mai mult gasiti aici: http://www.everystudent.ro/a/sursa.html

Autor: George

"Mai bine sa fii o data om decat de doua ori nimic" (Anonim)

2 thoughts on “Credinţa, sursa unei vieţi schimbate”

    1. Marius, sper ca ti-ai dat seama ca nu eu sunt proprietarul acestui articol. Am copiat un fragment si am dat link-ul paginii, pentru ca eu l-am citit si il consider foarte benefic pentru tipul de persoane care imi viziteaza blogul. Multumesc pentru comentariu si pentru vizita.

Lasă un răspuns

