10 învăţături din Arcă [lui Noe]

Unu: Nu pierde barca (similar cu „nu pierde trenul”).
Doi: Aminteşte-ti cǎ toţi suntem în aceeaşi barca.
Trei: Fă-ţi planuri în avans. Nu ploua când Noe şi-a construit arca.
Patru: Fii pregătit. Când vei avea 600 de ani, e posibil ca cineva să-ţi ceară să faci ceva cu adevărat important.
Cinci: Nu asculta criticile; mergi înainte cu treaba care trebuie făcută.
Sase: Construieşte-ţi viitorul pe premise înalte.
Sapte: De dragul siguranţei, călătoreste în pereche.
Opt: Viteza nu e totdeauna un avantaj; melcii erau pe arca impreuna cu gheparzii.
Noua: Cand esti stresat, pluteste pe apa o perioada.
Zece: Aminteşte-ţi: Arca a fost construitǎ de un amator; Titanicul de profesionişti.🙂

Autor: George

"Mai bine sa fii o data om decat de doua ori nimic" (Anonim)

4 thoughts on “10 învăţături din Arcă [lui Noe]”

  1. Nu stiu daca viata pentru uni este frumoasa sau nu , daca au probleme cu sefii sau cu alcineva , dar eu a probleme cu viata asta , sunt foarte tulburat si doresc sa mor .Nu stiu daca veti avea careva curajul si puterea sa ma indrumati in ce vreau sa fac , adica sa mor , dar daca stiti careva un mod usor de a scapa de viata asta , ma-ti ajuta foarte mult , as scapa de indiferenta persoanei pe care o iubesc din toata inima si care ma facut sa cred ca si ea ma iubeste la fel si poate ma iubeste , dar nu cred . Vreau sa-i arat ca eu nu gluesc cu sntientele pe care le am pentru ea si vreau sa-mi dau ultima suflare .O cheama Codruta si acum vreau sa-mi dau viata pentru ea sa-i arat ca o Iubesc . Pentru ami spune cum sa fac , va rog din suflet , ajutati-ma ,
    alin_coste@yahoo.com este mailul meu unde imi puteti lasa ideile voastre, va multumesc

    1. Ti-am scris si in e-mail…ce vrei sa faci nu e doar copilaresc, ci si prostesc si lipsit de sens. Iubesti o fata, o femeie, iar tu prin ceea ce gandesti nu demonstrezi ca esti barbat. Nu dovedesti decat faptul ca esti slab, ca nu ai stiut sa faci fata unui esec (desi e mult spus esec, ca indragostiti sunt si au fost toti oamenii, daca toti ar fi facut ce vrei tu sa faci planeta asta era goala).
      O iubesti, dar tu vrei sa mori. Pai care e faza? Nu e normal cand iubesti sa ramai langa persoana iubita? Sacrificiul de care vorbesti si care e idiot si prostesc, ar fi mai corect daca s-ar transforma intr-o gandire de genul: „chiar daca vei fi sau nu cu mine, eu vreau sa fii fericita”, iar asta nu are legatura cu tine neaparat. Tu continua-ti viata si drumul. Faptul ca te-ai oprit in dreptul unei fete, ca viata ta s-a oprit acolo, arata ca esti un baiat fara perspective, esti dependent de niste sentimente care te controleaza si fata de care ai devenit rob. Tu nu iubesti, tu esti dependent, iar asta e alta mancare de peste. Iubirea inseamna libertate, iubirea inseamna incredere, iubirea inseamna viata, iubirea inseamna sa construiesti, nu sa darami. In mod natural iubirea iti da chef de viata, la tine nu e iubire, ci o sclavie a sentimentelor.

      1. Salut George ,ma numesc Robert Gabriel, am 22 de ani si sunt din constanta , am citit sfaturi scrise de tine am dat la intamplare peste un comentariu postat de tine pe un site de filme si mi sa parut atractiv apoi am intrat pe blog , si m-am oprit putin la acest comentariu care ma facut sa-ti sii scriu de alstfel. Asemenea probleme am avut si eu cand aveam 17 ani ma apropiiam de 18 , murise mama , dar cu 4 luni cam asa inainte de pierderea ei pierdusem si persoana cu care formam un cuplu , plecase la mama ei undeva in spania pentru o mica vacanta si a ramas acolo fiind si insarcinata bineinteles asta am aflat dupa ce a facut ”pacatul” , in fne ce vreau sa zic este ca avand aceea varsta , relatiia mea cu tatal meu nu a fost una tocmai grozava fiind cel mai mic din familiie , iar cu fratii mei nu prea eram apropiati pentru ca ei erau plecati sasi faca un viitor , iar eu eram acasa batiatul lu mami .As dori daca se poate sa imi dai o adresa de a ta pentru a discuta multe lucruri , cred ca esti cam singurul om care ar intelege anumite sentimente ale mele pentru ca de atunci am trecut prin multe , si as vrea sa ti le povestesc , si sper ca sa ma poti asculta si ajuta pentru ca am ramas cu anumite sechele , anumite probleme care ma framanta. Iti multumesc din suflet .

      2. Robert, nu stiu daca am reusit sa iti raspund la vremea respectiva… Te rog daca citesti acest mesaj, da-mi un semn.

Lasă un răspuns

